dilluns, 14 d’octubre del 2019

Curs: Microsoft Office 365: Teams

Des de la FECC us convidem a participar en el nou curs "Microsoft Office 365: Teams", que es realitzarà el 12 de novembre del 2019 a càrrec de Miquel Sánchez (@miguelSanOlm).

L’aplicació gratuïta TEAMS ens permet crear un espai educatiu de treball, virtual i segur, on puguem tenir integrats els nostres alumnes o equip de professors i el nostre contingut educatiu. Amb Microsoft Teams podrem tenir un hub de treball on comunicar-nos, compartir, crear i avaluar contingut amb els nostres alumnes de forma activa i productiva.

És un curs presencial de 3 hores el dia el 12 de novembre del 2019 (de 15:30 a 18:30h). El lloc de realització serà a la Fundació Escola Cristiana de Catalunya (carrer dels Àngels, 18, 4a planta. 08001 BCN).

Podeu consultar la informació completa en aquest enllaç.