dilluns, 14 d’octubre del 2019

Curs: Com treballar amb els Robots Abella dins i fora de les aules

Des de la FECC us convidem a participar al curs "Com treballar amb els Robots Abella dins i fora de les aules, iniciació i coneixement", que es realitzarà el proper 14 de novembre del 2019 a càrrec de Rocío Lara de l'empresa Ro-botica (@RO_BOTICA_).

Com tots els grans invents, la idea del guardonat robot abella Bee-Bot va néixer per la necessitat d’uns mestres anglesos que lluitaven per impartir lliçons de programació als nens petits. Les funcions de botons senzilles, l’ergonomia i la cara somrient l’han convertit en un èxit a les escoles d'arreu el món durant més de 15 anys.

Darrerament s’ha incorporat a la família d’abelles Rugged bot, una proposta per ajudar a portar la robòtica educativa als espais oberts i oferir noves aventures a l’alumnat.

En aquest curs de curta durada us desvetllarem com treballar amb els robots Bee-Bot, Blue-Bot i Rugged Bot dins i fora de l’aula, i us ajudarem a descobrir moltes de les possibilitats didàctiques que poden oferir als més menuts i molt sovint també a tot aquell alumnat no tan petit que vol experimentar per primer cop amb robots.

És un curs presencial de 3 hores el dia 14 de novembre del 2019 (de 15:30 a 18:30h). El lloc de realització serà a la Fundació Escola Cristiana de Catalunya (carrer dels Àngels, 18, 4a planta. 08001 BCN).

Podeu consultar la informació completa en aquest enllaç.