dilluns, 19 de novembre del 2018

Curs: La impressió 3D: ús i possibilitats educatives

Des de la FECC us convidem a participar en el curs sobre "La impressió 3D: ús i possibilitats educatives", que es realitzarà el proper 13 de desembre del 2018 a càrrec de Josep Duch.

La distància entre el món virtual i físic s'escurça cada cop més gràcies a la varietat de possibilitats innovadores que ofereix el món de la Tecnologia. La impressió 3D n'és una i ja és possible en alguns centres escolars.

Les impressores 3D permeten apropar el disseny i modelatge en tres dimensions als nostres joves. Actualment, aquest dispositiu ha evolucionat de tal manera que s'adapta perfectament a les necessitats dels nostres alumnes, a més de ser en un futur proper una eina i un recurs bàsic que ajudarà al professorat a impartir les seves matèries.

És un curs presencial de 3 hores el dia 13 de desembre del 2018 (de 15.30h a 18.30h). El lloc de realització serà a la Fundació Escola Cristiana de Catalunya (carrer dels Àngels, 18, 4a planta. 08001 BCN).

Podeu consultar la informació completa en aquest enllaç.