dimecres, 7 de novembre del 2018

Curs: Disseny 3D a l'aula

Des de la FECC us convidem a participar al curs "Dissenys 3D a l'aula", que es realitzarà el proper 29 de novembre del 2019 a càrrec Sandra Huerto ( @sandrahuerto ).

El disseny i impressió 3D és una eina d’aprenentatge innovadora i estimulant que enriquirà les classes amb un ventall molt gran de possibilitats. L’alumnat descobrirà les formes i les mesures, crearà i tocarà les seves maquetes, i passarà de la idea a l’objecte real. Utilitzant un programari lliure molt senzill com Tinkercad, explorarem les diferents aplicacions de la impressora 3D a primària i secundària.
És un curs presencial de 3 hores el dia 29 de novembre del 2018 (de 15:30h a 18:30h). El lloc de realització serà a la Fundació Escola Cristiana de Catalunya (carrer dels Àngels, 18, 4a planta. 08001 BCN).

Podeu consultar la informació completa en aquest enllaç.