dilluns, 22 d’octubre del 2018

Presentació Bones Pràctiques escoles en el SIMO EDUCACIÓN 2018

Els propers 13, 14 i 15 de novembre tindrà lloc a Madrid el Saló de Tecnologia per l'Ensenyament - SIMO EDUCACIÓN - Es tracta d'una fira referent en innovació TIC. L'objectiu és oferir als docents un espai que els permeti conèixer, de forma pràctica, les possibilitats que ofereixen les activitats maker en l'aula, i el paper de les tecnologies en aquest procés.

Clickedu juntament amb Qualiteasy , EIM Consultores, AMCO i AMAZON disposen d'un stand que posen a la nostra disposició per a què SIMO sigui l'oportunitat de mostrar projectes, pràctiques de centre o d'aula que fan les escoles amb els alumnes dia a dia. Promouen un nou concepte Innovation Ecosystem en el què ens conviden a participar.

Pels centres que estigueu interessats en assistir i presentar la vostra experiència ho comuniqueu a l'Olga Hernandez (ohernandez@escolacristiana.org) abans del 25 d'octubre i ho farem arribar per a què es posin en contacte amb vosaltres directament.