dimarts, 24 d’abril del 2018

Curs: Mons educatius a descobrir per a la nostra aula, Geolocalització, Realitat Augmentada i Realitat Virtual

Des de la FECC us convidem a participar al curs "Mons educatius a descobrir per a la nostra aula: Geolocalització, Realitat Augmentada i Realitat Virtual", que es realitzarà el proper 24 de maig del 2018 a càrrec de Joan Calvo (@jcalvo16).

Els dispositius mòbils són presents a la nostra societat i de mica en mica s’implementen pel seu gran potencial didàctic i motivador a l’aula; tot gràcies a la seva portabilitat, flexibilitat i interfícies intuïtives.

Una manera d'ajudar a assolir objectius i competències als nostres alumnes és incorporar tecnologies educatives emergents com són: Geolocalització, Realitat Augmentada (RA) i Realitat Virtual (VR).

L’objectiu principal d’aquesta sessió és conèixer, experimentar, crear i donar les primeres passes per implementar aquestes tecnologies educatives emergents a l’aula: Geolocalització, Realitat Augmentada (RA) i Realitat Virtual (VR).

És un minicurs presencial de 3 hores el dia 24 de maig del 2018 (de 15:30 a 18:30h). El lloc de realització serà a la Fundació Escola Cristiana de Catalunya (carrer dels Àngels, 18, 4a planta. 08001 BCN).

Podeu consultar la informació completa en aquest enllaç.