dilluns, 23 d’abril del 2018

Curs: Metodologia & Tecnologia: ús eficient de la tecnologia a l’aula

Des de la FECC us convidem a participar al curs "Metodologia & Tecnologia: ús eficient de la tecnologia a l’aula", que es realitzarà el proper 23 de maig del 2018 a càrrec d'Albert Correa (@acorell7).

La revolució tecnològica ha afectat de manera directe a les nostres aules. Els nostres alumnes viuen en un món plenament digitalitzat i la seva manera de pensar, de trobar solucions als problemes, de relacionar-se i entendre el món han canviat i cal fer un pas endavant i adaptar-se a aquesta nova manera de fer. És una evidència que el paradigma educatiu ha canviat i que els sistemes tradicionals no són els més eficients per aconseguir arribar als nostres alumnes. Cal doncs fer un canvi, obrir finestres i portes i deixar entrar aire fresc que es concreten en noves maneres de fer, idees, plantejaments i recursos que ens poden ser d’ajuda per a poder connectar amb aquest alumnat del segle XXI. Una sessió formativa que té com a objectiu prioritari donar a conèixer metodologies i estratègies didàctiques innovadores que afavoreixen la integració eficient dels recursos tecnològics disponibles.

És un curs presencial de 3 hores el dia 23 de maig del 2018 (de 15:30 a 18:30h). El lloc de realització serà a la Fundació Escola Cristiana de Catalunya (carrer dels Àngels, 18, 4a planta. 08001 BCN).

Podeu consultar la informació completa en aquest enllaç.