diumenge, 11 d’abril del 2021

Curs: Aplicacions Office 365 Educatiu

Des de la FECC us convidem a participar en el nou curs "Aplicacions Office 365 educatiu", que es realitzarà del 12 abril al 7 de maig del 2021 a càrrec de Miquel Sánchez (@miguelSanOlm).

Aquesta formació vol ajudar al professorat a utilitzar les aplicacions gratuïtes de l’entorn Microsoft Office 365 Educatiu. Aquestes aplicacions són gratuïtes i ens permeten crear un espai educatiu virtual i segur on puguem tenir integrats als nostres alumnes o equip de professors i el nostre contingut educatiu. Amb les eines d’office 365 podrem comunicar-nos, compartir, crear i avaluar contingut amb els nostres alumnes de forma activa i productiva.

És una formació de 15 hores (3h presencials amb aula virtual i 12h teleformació) del 12 abril al 7 de maig del 2021.

Podeu consultar la informació completa en aquest enllaç.