dimarts, 2 de març del 2021

Curs: Aprèn i ensenya robòtica amb Micro:bit

Des de la FECC us convidem a participar al curs "Aprèn i ensenya robòtica amb Micro:bit", que es realitzarà el dia 22 de març del 2021 a càrrec d'Anna Sanchis de l'empresa Make&Learn (@Make_and_Learn).

Avui dia, els dispositius intel·ligents ens envolten i formen part inevitable de la nostra vida. Una bona manera perquè el nostre alumnat entengui el món actual en què vivim i la revolució tecnològica que estem presenciant és que comprengui la lògica i l’estructura computacional que hi ha al darrera.

Aquest curs pretén mostrar als docents un nou recurs pedagògic relacionat amb la robòtica i la programació perquè puguin enfocar l’aprenentatge en l’adquisició de competències. Mitjançant l’entorn de programació de Micro:bit es desenvoluparan diferents tipus de pràctiques amb diferents elements, tot creant possibles solucions a problemes reals, treballant en equip i coordinant coneixements i habilitats. Per als participants serà una experiència que els permetrà veure les possibilitats d’introduir aquesta nova tecnologia a l’aula, descobrir noves maneres de programar i interactuar entre el món digital i el físic i imaginar tot el que seran capaços i capaces de desenvolupar i prototipar amb el seu alumnat gràcies a aquest nou recurs.

És una formació virtual per videoconferència de 3 hores el dia 22 de març del 2021 (de 17:30 a 20:30h).

Podeu consultar la informació completa en aquest enllaç.