dilluns, 13 de gener del 2020

Curs: Seguretat a la xarxa (educació i tecnologia)

Des de la FECC us convidem a participar en el curs "Seguretat a la xarxa (educació i tecnologia)", que es realitzarà els dies 18 i 25 de febrer del 2020 a càrrec d'Albert López Corbella.

Des del Programa TIC de la Fundació Escola Cristiana de Catalunya hem incorporat aquesta acció
formativa amb l’objectiu d’ajudar als docents a promoure entre l’alumnat relacions saludables i segures en els entorns digitals.

En aquesta proposta formativa es treballaran aspectes a propòsit de la seguretat per a joves i adolescents en un context digital, abordant conceptes clau com el tipus de publicacions que cal realitzar, els codis de comunicació, la identitat digital o la detecció i protocol davant d’addiccions.

És un curs presencial de 8 hores presencials els dies 18 i 25 del 2020 (de 9:30 a 13:30h). El lloc de realització serà a la Fundació Escola Cristiana de Catalunya (carrer dels Àngels, 18, 4a planta. 08001 BCN).

Podeu consultar la informació completa en aquest enllaç.