dilluns, 27 de gener del 2020

Curs: Pensament computacional amb Lego® Mindstorms® Education EV3

Des de la FECC us convidem a participar en el nou curs sobre Robòtica educativa LEGO® MINDSTORMS® Education EV3, que es realitzarà els dies: 5, 12, 19, 26 de març i el 2 d'abril del 2020 a càrrec de Rocío Lara (@RO_BOTICA_) i patrocinat per @SANTILLANA_es .

El Pensament Computacional es defineix com el procés pel qual un individu, a través d'habilitats pròpies de la computació, el pensament crític, el pensament creatiu i d’altres, aconsegueix fer front a problemes de diferent tipus. Aquesta

proposta formativa busca impulsar el treball del Pensament Computacional en l'etapa de l'Educació Primària (cicle superior) i l’Educació Secundària, dins l'entorn de la ciència, la tecnologia, l’enginyeria, les arts i les matemàtiques (STEAM). A través d'atractius projectes que combinen les construccions amb els populars maons i les solucions més actuals de programació en base a blocs, inclòs l’Scratch, els docents podran ajudar l'alumnat a descobrir de forma pràctica com modelar problemes del món real amb l'ajuda de robots educatius i generar solucions obertes i creatives.

És un curs presencial de 20 hores (15 presencials i 5 de teleformació) els dies: 5, 12, 19, 26 de març i el 2 d'abril del 2020 (de 15’30h a 18’30h ). El lloc de realització serà a la Fundació Escola Cristiana de Catalunya (carrer dels Àngels, 18, 4a planta. 08001 BCN).

Podeu consultar la informació completa en aquest enllaç.

Formació patrocinada per: