dilluns, 9 de desembre del 2019

Curs: Programació i robòtica educativa amb mBlock

Des de la FECC us convidem a participar en el curs "Programació i robòtica educativa amb mBlock", que es realitzarà del 30 de gener al 12 de març de 2020 a càrrec de Anna Sanchis de Make&Learn (@Make_and_Learn) i patrocinat per @SANTILLANA_es .

Avui dia, els dispositius intel·ligents ens envolten i formen part inevitable de la nostra vida. Una bona manera que el nostre alumnat entengui el món en què vivim i la revolució tecnològica que presenciem és que comprengui la lògica i l’estructura computacional que hi ha al darrera.

En aquest curs donarem recursos pedagògics relacionats amb la robòtica i la programació als docents perquè puguin enfocar l’aprenentatge en l’adquisició de competències. Mitjançant mBlock (entorn de programació de Makeblock basat en Scratch), es desenvoluparan diversos tipus de pràctiques amb diferents elements, tot creant possibles solucions a problemes reals, treballant en equip i coordinant coneixements i habilitats. El participant acabarà el curs amb el coneixement i les eines necessàries per transmetre l’art de la programació a l’alumnat, sent capaç d’utilitzar diferents eines TIC i gestions dinàmiques a l’aula.

És un curs semipresencial de 20 hores (15h presencials i 5 telemàtiques) els dies 30 de gener, 6, 13 i 20 de febrer, 12 de març de 2020 (de 15:30 a 18:30h). El lloc de realització serà a la Fundació Escola Cristiana de Catalunya (carrer dels Àngels, 18, 4a planta. 08001 BCN).

Podeu consultar la informació completa en aquest enllaç.

Formació patrocinada per: