dilluns, 2 de desembre del 2019

Curs: Flipped Classroom, la classe inversa

Des de la FECC us convidem a participar en el nou curs "Flipped Classroom, la classe inversa", que es realitzarà del 16 de gener al 19 de març de 2020 a càrrec de Manel Trems (@ManelTrenchs) i patrocinat per @SANTILLANA_es .

En l’educació del segle XXI, hem de repensar els rols tradicionals del professor (transmissor de coneixement) i de l’alumne (receptor). L’enfocament flipped ens pot ajudar a canviar-ho per tal que el professor sigui més gestor (shaker, sacsejador) de l’aula i l’alumne sigui protagonista (o maker) del propi aprenentatge.
A més a més, hem de tenir molt clar que el món digital ens pot ajudar a millorar les nostres pràctiques educatives, tant dins com fora de l’aula. La bona gestió de la gran quantitat d’opcions, links i suports diversos que se’ns presenten cada dia ens permetran perfeccionar les activitats i, alhora, empoderar els alumnes en la seva competència digital.

És un curs presencial de 15 hores. Els dies 16 i 30 de gener, 13 i 27 de febrer, 19 de març de 2020 (de 15.45h a 18.45h) es realitzaran les sessions presencials. El lloc de realització serà a la Fundació Escola Cristiana de Catalunya (carrer dels Àngels, 18, 4a planta. 08001 BCN).

Podeu consultar la informació completa en aquest enllaç.

Formació patrocinada per: