dilluns, 18 de novembre del 2019

Curs: Integració senzilla del robot Ozobot com a eina educativa a l'aula

Des de la FECC us convidem a participar en el curs "Integració senzilla del robot Ozobot com a eina educativa a l'aula", que es realitzarà el dia 12 de desembre de 2019 a càrrec de Rafael Sánchez Camacho de Digibot.

Hi ha una gran diversitat de recursos que permeten l'accés i la iniciació a la Robòtica Educativa de manera senzilla, visual i atractiva, i des d'edats molt primerenques. La implantació a l’escola d’aquests tipus de projectes té com a finalitat despertar en l'alumnat un interès per l'estudi de les ciències. La formació té un enfocament interdisciplinari que facilita el desenvolupament de les competències bàsiques a través de mètodes inductius basats en la indagació. És també una via possible i adequada a l'atenció a la diversitat de l’alumnat des d'una perspectiva inclusiva, en la qual tenen especial cabuda els alumnes d’altes expectatives i/o especialment motivats.

És un curs presencial de 3 hores el dia 12 de desembre de 2019 (de 15:30h a 18:30h). El lloc de realització serà a la Fundació Escola Cristiana de Catalunya (carrer dels Àngels, 18, 4a planta. 08001 BCN).

Podeu consultar la informació completa en aquest enllaç.