dimecres, 6 de març del 2019

Curs: Gestió, creació i avaluació amb recursos TIC

Des de la FECC us convidem a participar en el nou curs " Gestió, creació i avaluació amb recursos TIC" , que es realitzarà el 28 de març del 2019 a càrrec de Manel Trems (@ManelTrenchs).

En l’educació del segle XXI hem de tenir molt clar que el món digital ens pot ajudar, i molt, a millorar les nostres pràctiques educatives, tant dins com fora de l’aula.
 Com a educadors, la bona gestió de la gran quantitat d’opcions (links, suports diversos...) que se’ns presenten cada dia ens pot ajudar a perfeccionar les activitats i, alhora, a empoderar els alumnes en la seva competència digital.

És un curs presencial de 3 hores el dia el 28 de març del 2019 (de 15:30 a 18:30h). El lloc de realització serà a la Fundació Escola Cristiana de Catalunya (carrer dels Àngels, 18, 4a planta. 08001 BCN).

Podeu consultar la informació completa en aquest enllaç.