dilluns, 26 de novembre del 2018

Curs: Flipped Classroom i TIC La classe inversa i l’ús de les TIC en l’educació

Des de la FECC us convidem a participar en el nou curs "Flipped Classroom i TIC La classe inversa i l’ús de les TIC en l’educació" , que es realitzarà del 10 de gener al 14 de febrer de 2019 a càrrec de Manel Trems (@ManelTrenchs).

En l’educació del segle XXI hem de repensar els rols tradicionals del professor (transmissor de coneixement) i de l’alumne (receptor d’aquest coneixement). L’enfocament flipped ens pot ajudar a canviar-ho, per tal que el professor sigui més gestor (shaker, sacsejador) de l’aula i l’alumne sigui protagonista (o maker) del seu aprenentatge.

I, a més, hem de tenir molt clar que el món digital ens pot ajudar a millorar les nostres pràctiques educatives, tant dins com fora de l’aula. La bona gestió de la gran quantitat d’opcions, links, suports diversos que se’ns presenten cada dia ens pot ajudar a perfeccionar les activitats i, alhora, empoderar els alumnes en la seva competència digital.

És un curs semipresencial de 15 hores. Els dies 17 de gener i 14 de febrer 2019 (de 15’30h a 18’30h) es realitzaran les sessions presencials. El lloc de realització serà a la Fundació Escola Cristiana de Catalunya (carrer dels Àngels, 18, 4a planta. 08001 BCN).

Podeu consultar la informació completa en aquest enllaç.