dijous, 18 d’octubre del 2018

Curs: Bee-boot i Blue-bot, iniciació i coneixement

Des de la FECC us convidem a participar al curs "Bee-boot i Blue-bot, iniciació i coneixement", que es realitzarà el proper 15 de novembre del 2018 a càrrec de Pilar Muñoz i Joel A. Ciruelos de l'empresa Ro-botica (@RO_BOTICA_).

Les abelles Bee-bot i Blue-bot són, sens dubte, els robots educatius més amigables a moltes aules d’educació infantil i primària. Quin és “l’encant màgic” que les ha fet tan populars? En aquest curs us desvetllarem com treballar amb els robots i, d’aquesta manera, arribar a les vostres pròpies conclusions i descobrir moltes de les possibilitats didàctiques que poden oferir als més menuts i molt sovint a tot aquell alumnat no tan petit que vol experimentar per primer cop amb robots.

És un curs presencial de 3 hores el dia 15 de novembre del 2018 (de 15:30 a 18:30h). El lloc de realització serà a la Fundació Escola Cristiana de Catalunya (carrer dels Àngels, 18, 4a planta. 08001 BCN).

Podeu consultar la informació completa en aquest enllaç.