dilluns, 4 de desembre del 2017

Curs: Chromebooks i G-Suite a les aules

Des de la FECC us convidem a participar en el nou curs sobre "Chromebooks i G-Suite a les aules", que es realitzarà el proper 11 de desembre del 2017 a càrrec de Marc Troyano ( @CloudaliaSL ).

Des de fa un temps que sentim parlar de tablets, portàtils, netbooks però quan escoltem “Chromebook”, la pregunta més freqüent és: Que és un Chromebook?
Un Chromebook és un portàtil que utilitza el sistema operatiu Chrome OS de Google, amb la particularitat que les seves aplicacions no estan localment instal·lades a l’equip sinó que accedeixes mitjançant el seu navegador web. Està pensat per treballar amb documents i aplicacions que existeixen en el núvol, i especialment el seu paquet educatiu G-Suite.

És un curs presencial de 3 hores el dia 11 de desembre del 2017 (de 15.30h a 18.30h). El lloc de realització serà a la Fundació Escola Cristiana de Catalunya (carrer dels Àngels, 18, 4a planta. 08001 BCN).

Podeu consultar la informació completa en aquest enllaç.