divendres, 16 de gener del 2015

Treball cooperatiu, amb eines web 2.0 aplicades a la formació (semipresencial a Barcelona i Manresa)

Oferir una reflexió als educadors sobre la possibilitat d'utilització de la web 2.0 a l'aula, conèixer l'entorn Moodle i les eines que s'utilitzaran durant el curs o saber quines són les competències TIC que han d'adquirir els alumnes. Aquests són alguns dels objectius del curs Aplicació de les web 2.0 a la formació(2): treball cooperatiu, que organitza la FECC. El curs és gratuït i en modalitat semipresencial: 27 h a distància i 3 h presencials en una sessió que tindrà lloc a Barcelona el 29 de gener o a Manresa el 5 de febrer.

El curs, que inclou en el programa unitats dedicades a Google Drive, Twitter, Feedly o Delicious, entre d'altres, serà conduït pel formador de docents Joan Calvo.

Per fer la inscripció, adreceu-vos a www.escolacristiana> Accions Formatives> Inscripció