divendres, 14 de novembre del 2014

Mobile Learning Awards 2015

Mobile Learning Awards

Mobile World Capital Barcelona amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i la GSMA convoquen l'edició dels Mobile Learning Awards 2015 dins del programa mSchools. En aquesta tercera edició hi ha tres concursos i destaca com a novetat la nova tipologia que fa referència a les aportacions al Mobile History Map.

Mobile History Map

La finalitat del concurs és fomentar la georeferenciació d’elements patrimonials emblemàtics de Catalunya per part dels centres docents, mitjançant les tecnologies digitals i el programari específic d’aquest projecte.
Qui pot participar-hi?
La convocatòria està oberta als centres docents de Catalunya que imparteixen els ensenyaments següents: educació primària i educació secundària obligatòria

Els centres participants es comprometen a respectar la legislació i reglamentació aplicables a la proposta presentada (Drets d’imatge, Llei de Propietat Intel·lectual, etc.) L’Organitzador declina tota responsabilitat en cas de no respectar aquest marc legal.
Com participar-hi?
Els centres docents donaran a conèixer la seves propostes concretades en un mínim de 3 aportacions enriquides per grup participant a un punt o a diferents punts georeferenciats a l’aplicació Mobile History Map (App MHM), amb un mínim de 3 idiomes dels previstos per l’app MHM, amb el material multimèdia (imatges, video i audio), i desenvolupat per un equip format per un 1 docent i el seu grup d’alumnes. Les aportacions enriquides estaran elaborades seguint les recomanacions previstes en els fulls d’estil que es troben al blog del Mobile History Map (http://blocs.xtec.cat/mhmap).
Consulteu les bases per a saber els detalls del concurs
Inscripció i terminis de participació
Formulari de participació. El període d’inscripció al concurs i de lliurament de les propostes s’inicia el 10 de novembre de 2014 i finalitza el 9 de febrer de 2015 a les 12:00 hores.
Premis
Els premis seran dotacions per als centres docents guanyadors de cada categoria.
La relació de premis per a cadascuna de les dues categories és la següent:
Educació primària
  • 1r premi: Una motxilla, un trofeu, un diploma i una aula robòtica Lego WeDo Scratch per a 24 alumnes.
  • 2n premi: Una motxilla, un trofeu, un diploma i una aula robòtica Lego WeDo Scratch per a 12 alumnes.
  • 3r premi: Una motxilla, un trofeu, un diploma i un pack d’iniciació a la robòtica Lego WeDo.
Educació secundària obligatòria
  • 1r premi: Una motxilla, un trofeu, un diploma i una impressora 3D gran.
  • 2n premi: Una motxilla, un trofeu, un diploma i un pack d’iniciació a la robòtica Lego WeDo i una impressora 3D petita.
  • 3r premi: Una motxilla, un trofeu, un diploma i una impressora 3D petita.

L’Organitzador i l’entitat col·laboradora GSMA es reserven el dret de canviar aquests premis per altres de similars.