dimarts, 9 de juliol del 2013

Projectes telemàtics de la FECC: una proposta molt assequible amb un gran potencial didàctic

Els Projectes Telemàtics són aplicacions didàctiques que potencien una metodologia de treball en projectes cooperatius, i en els quals les TIC són mitjà de comunicació, expressió i coneixement. Així, esdevenen experiències d’aprenentatge interdisciplinari que permeten iniciar-se o reforçar l’ús de diverses eines tecnològiques en una situació pràctica.

Des de fa anys, diverses entitats promouen projectes d’aquestes característiques, i moltes escoles hi participen de manera satisfactòria. Des de la FECC també fa anys que promovem projectes oberts a les escoles cristianes que hi volen participar. Una de les característiques dels Projectes de la FECC és un major acompanyament i suport a les escoles, la qual cosa permet, a aquelles que no hi tenen gaire experiència, d'iniciar-se en aquesta línia de treball.

La FECC ja ha obert la inscripció als seus Projectes -Rondalla, Comarques, Nadal - Sant Jordi, Montserrat i Schools Song Contest- per al curs 2013-14

La inscripció es tancarà el 30 de setembre per a tots els projectes, excepte per al Montserrat, que té places limitades.

Per participar al Projecte Montserrat es tindrà en compte l'ordre d'inscripció, però també l'equilibri entre nivells i la possibilitat que hi puguin participar centres que no ho han fet encara. El coordinador de Projectes Telemàtics i del Projecte Montserrat prendran les decisions oportunes. La previsió és que, al llarg d'aquest mes, la inscripció a aquest Projecte es completi i no se n'acceptin més, de sol·licituds.

En qualsevol cas, el 5 de setembre hi haurà una sessió informativa adreçada als que encara no saben en què consisteixen els projectes TIC.

Informació dels projectes
Inscripció