dimecres, 14 de setembre del 2011

Seminari I: Google APPS (dia 22)

La Fundació Escola Cristiana de Catalunya (FECC) reprèn els seminaris TIC per tal de mantenir l’actualització en una temàtica que les escoles no poden oblidar. Com en anteriors edicions, es tracta de sessions monogràfiques de 3 hores de durada que tindran lloc al Seminari Conciliar de Barcelona (c. Diputació, 231).

El primer dels seminaris és:

GOOGLE APPS (22 de setembre), en el qual es donaran a conèixer les aplicacions de Google com a nou servei i eina tecnològica per tal de treure’n el màxim partit en el desenvolupament professional i en la millora de l’ensenyament i l’aprenentatge a l’aula. Està adreçat a titulars, directors, equips directius, coordinadors TIC i mestres de les escoles de la FECC.

Els objectius del seminari són donar a conèixer algunes de les principals eines web 2.0 de treball cooperatiu amb Google apps, aprendre'n l'ús i beneficis com a eines del canvi de metodologia en l'aprenentatge i donar a conèixer quines conseqüències i beneficis poden tenir aquestes eines en l'ensenyament.

El ponent serà el Sr. Marc Estruch, professor, coordinador TIC i membre de l'equip informàtic del col·legi Montserrat de Barcelona. Cal sol·licitar la inscripció a través del formulari que trobareu a la pàgina web de la FECC (http://www.escolacristiana.org)