dimecres, 14 de setembre del 2011

Seminari II: eines de creació d'activitats multimèdia interactives (dia 29)

La Fundació Escola Cristiana de Catalunya organitza el seminari Eines de creació d'activitats multimèdia interactives (29 de setembre), en el qual es donaran a conèixer diverses eines de creació d’activitats multimèdia interactives i la millor manera d’utilitzar-les a l’aula. Està adreçat a titulars, directors, equips directius, coordinadors TIC i mestres de les escoles de la FECC.

Els objectius del seminari són conèixer els principis bàsics del disseny i la creació multimèdia online i offline i la lògica de la multimèdia interactiva, i conèixer algunes eines de creació d'activitats multimèdia: Jclic, Hot Potatoes i diverses aplicacions web 2.0 per crear material didàctic. Cal sol•licitar la inscripció a través del formulari que trobareu a la pàgina web de la FECC (http://www.escolacristiana.org)

Els ponents seran Francesc Nebot, Joan Calvo i Ricard Baillés, formadors TIC i col•laboradors de la FECC.