dijous, 24 de març del 2011

La Fundació Escola Cristiana de Catalunya (FECC) organitza, el proper 31 de març (de 15.30 a 17.30 hores) la sessió informativa El desenvolupament de competències tecnològiques certificades internacionalment a l'escola, que vol abordar la integració de les TIC a l'Educació els propers anys.

La sessió, que s'adreça a directors/es de les Escoles Cristianes, coordinadors/es acadèmics i coordinadors/es de les TIC, té com a objectius:
- Destacar la importància de les TIC en la millora de l'ensenyament
- Aprenentatge i gestió de les institucions educatives actuals.
- Presentar una solució per al desenvolupament de les competències tecnològiques certificades internacionalment que ha estat aplicada amb èxit a més de 15 països i que està adreçada a directors, docents i estudiants.

La sessió tindrà lloc a la seu de la FECC (c. dels Àngels, 18, 4a planta, Barcelona.) Programa - Inscripció