dimarts, 30 de març del 2010

Documenta, una nova plataforma pedagògica

Documenta, una nova plataforma pedagògica, vol convidar totes les escoles a treballar gratuïtament amb l’aplicació Documenta durant els mesos de març a maig i a elaborar els treballs amb les propostes didàctiques que han creat expressament per a nivells que van des d’Infantil fins al Batxillerat.
Documenta és una aplicació que poden utilitzar tant els alumnes com els professors, com a eina de treball diari, per editar i publicar tot tipus de projectes multimèdia.
Documenta permet fer:
• Projectes de treball amb els alumnes
• Continguts educatius
• Presentacions
• Lloc web del centre
• La revista del centre
• El quadern digital de cada alumne
• El repositori de continguts per al professorat
• Treballs compartits entre alumnes o amb altres escoles
• Creacions visuals i sonores sorprenents
Els interessats a dur a terme alguna de les propostes didàctiques proposades, o d’altres que parteixin del treball diari a l’aula, han de:
• Demanar l’alta a l’aplicació Documenta tot enviant un mail a instalacionspedagogiques@ktonycia.com
• Llegir els tutorials de l’aplicació i descarregar les vies en pdf.