dilluns, 29 de març del 2010

11è Certamen Internacional EducaRed

La Fundació Telefònica convoca el Certamen Internacional EducaRed, una iniciativa orientada a fomentar el treball en equip i l’ús de les Tecnologies de la Informació i les Comunicacions a l’aula. En aquesta ocasió, el concurs presenta com a novetat el fet d’esdevenir internacional i, per tant, adreçat a tots els professors, professores i alumnes de qualsevol país del món.

El Certamen Internacional EducaRed vol promoure l’ús pedagògic de les TIC, conscienciar la comunitat educativa del valor potencial d’aquestes tecnologies i reconèixer l’esforç del professorat per introduir les TIC en els processos d’ensenyament i aprenentatge.

Per participar al concurs, els alumnes han de formar equips i, amb l’ajut d’un professor, realitzar treballs multimèdia relacionats amb les matèries del currículum escolar del país. Els treballs s’han de presentar en el marc d’alguna de les quatre modalitats de participació que proposa el certamen: Webs, Blogs i Wikis, a més d’una categoria anomenada Experiencias didácticas adreçada als docents.

Les llengües en les quals es poden presentar els treballs són el castellà, el portugués, el català, el gallec i l'euskera. Els professors d'idiomes podran treballar en l'idioma corresponent a la seva assignatura (anglès, francès...) i presentar el seu treball en la llengua corresponent. No s'acceptaran treballs en llengües diferents al castellà, portugués, català, gallec i euskera si no estan justificats pels continguts curriculars de l'assignatura en la qual es treballa.

El termini de presentació de projectes finalitza el proper 16 d’abril