dimarts, 17 de novembre del 2009

Primer seminari TIC del curs 2009-10: I-confiable. Educar en l’ús saludable i segur de les noves tecnologies.

PRESENTACIÓ
“Hi ha una tendència més o més generalitzada a entendre les TIC únicament i exclusivament com a instruments, eines o aparells merament tecnològics. Malauradament, això és una llàstima, ja que aquesta tendència oblida que aquests nous aparells i aquestes noves eines tecnològiques incorporen inevitablement un nou codi i un nou alfabet que cada cop va sent més necessari de conèixer per viure de forma autònoma en la societat del segle XXI. És per això que darrerament emprem, i no pas en va, els termes d’alfabetització digital, d’analfabetisme digital i/o escletxa digital per referir-nos, d’una manera o altra, a l’impacte que produeixen les TIC a la societat”.
Del llibre I-confiable. Educar en l’ús saludable i segur de les noves tecnologies, de Miquel Àngel Prats.
OBJECTIUS
Donar a conèixer l’impacte sociotecnològic de les tecnologies analitzades i més comunament emprades pels nostres infants i joves.
Descriure que és i com funciona cada tecnologia.
Donar a conèixer els aspectes que cal tenir en compte en l’ús i consells pràctics per a mestres i professors.
PONENT
Miquel Àngel Prats
DESTINATARIS
Titulars, directors, equips directius, coordinadors TIC i mestres de les escoles de la FECC.
CALENDARI I HORARI
Dilluns 23 de novembre de 2.009, de 16:00 a 19:00 h.
LLOC
Seu de la Fundació Escola Cristiana de CatalunyaCarrer Rivadeneyra, 6, 3a planta. Aula 1.08001 Barcelona
PREU
25 € per participant.