dijous, 10 de setembre del 2009

Les I Jornades Periodisme Digital a l'Escola es faran el 16 i 17 d'octubre

L'impacte i, sobretot, la presència del periodisme digital en l'àmbit de l'escola serà l'objecte de les Jornades Periodisme Digital a l'Escola que es faran els dies 16-17 d'octubre. La inscripció s'ha obert avui mateix. Entre els ponents i participants que hi prendran part hi haurà Miquel Calçada, Salvador Cardús, Saül Gordillo, Pitu Martínez, Vicent Partal, Vicent Sanchis i Imma Tubella.
Organitzades per Escoles en Xarxa (un projecte d'Òmnium i VilaWeb), el Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya i la Universitat Autònoma de Barcelona, constaran de tallers pràctics sobre escriptura de blocs, publicacions, emissions de ràdio i televisió a la carta, i també de debats i conferències.
La primera jornada es farà a l'IES Menéndez Pelayo de Barcelona i, la segona, a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma .