dimecres, 2 de setembre del 2009

Informació sobre els Projectes telemàtics de la FECC

Enguany tornem a posar en marxa diversos Projectes telemàtics. La inscripció es podrà fer a través de la web del departament TIC de la FECC fins al dia 25 de setembre.

Aquests projectes són una manera excel·lent d’iniciar-se en un treball cooperatiu i amb l’ús de les TIC. Aquells que desitgin més informació sobre que són els Projectes Telemàtics de la FECC poden assistir a les reunions informatives que tindran lloc a:

• Barcelona: 8 de setembre, 17,30 h. Lloc: FECC, c/Àngels 18 Aula 3
  • Tarragona: 9 de setembre, 17,30 h. Lloc: Escola Sagrat Cor, c/Santa Joaquima de Vedruna 10

Cal confirmar l'assistència a la reunió a través d'aquest formulari.
No s'han de confondre aquestes reunions informatives amb les reunions d'inici de cada Projecte que es faran al mes d'octubre (veure dates a la Informació general dels projectes), amb aquelles escoles que ja hagin confirmat la seva participació a cada projecte.