dilluns, 20 de juliol del 2009

Inscripció als Projectes telemàtics de la FECC

El curs vinent tornem a posar en marxa diversos Projectes telemàtics. La inscripció es podrà fer a través de la web del departament TIC de la FECC del 22 de juny al 25 de setembre. Aquells que desitgin més informació dels projectes telemàtics de la FECC poden assistir a les reunions informatives que tindran lloc a:
- Barcelona: 8 de setembre, 17,30 h; Lloc: FECC, C/Àngels 18 Aula 3
- Tarragona: 9 de setembre, 17,30 h; Lloc: Escola Sagrat Cor, C/ Santa Joaquima de Vedruna 10
Aquestes reunions estan adreçades als mestres, professors i escoles que encara no coneixen els projectes de la FECC o que volen informació més concreta. Cal confirmar l'assistència a la reunió a través del formulari que es troba a la web del departament TIC.
No s'han de confondre aquestes reunions informatives amb les reunions d'inici de cada Projecte que es faran al mes d'octubre (veure dates a la Informació general dels projectes), amb aquelles escoles que ja hagin confirmat la seva participació a cada projecte.