diumenge, 11 d’abril del 2021

Curs: Com treballar amb els robots abella dins i fora de les aules

Des de la FECC us convidem a participar al curs "Com treballar amb els Robots Abella dins i fora de les aules", que es realitzarà el proper 21 d'abril del 2021 a càrrec de Rocío Lara de l'empresa Ro-botica (@RO_BOTICA_).

Com tots els grans invents, la idea del guardonat robot abella Bee-Bot va néixer per una ne-cessitat, quan els mestres anglesos lluitaven per impartir lliçons de programació als nens pe-tits. Les funcions de botons senzilles, la seva ergonomia i la cara somrient l’han convertit en un èxit a les escoles d'arreu el món durant més de 15 anys. Darrerament s’hi ha incorporat a la família d’abelles en Rugged bot una proposta per a ajudar a portar la robòtica educativa als espais oberts i oferir-ne noves aventures.

En aquest micro-taller us desvetllarem com treballar amb els robots dins i fora de l’aula i d’aquesta manera arribar a les vostres pròpies conclusions i descobrir moltes de les possibili-tats didàctiques que poden oferir als més menuts i molt sovint també a tot aquell alumnat no tan petit que vol experimentar per primer cop amb robots.

És una formació virtual per videoconferència de 3 hores el dia 21 d'abril del 2021 (de 17:30 a 20:30h).

Podeu consultar la informació completa en aquest enllaç.