dilluns, 2 de març del 2020

Curs: Implementació avançada amb LEGO® MINDSTORMS® EV3

Des de la FECC us convidem a participar al curs "Implementació avançada amb LEGO® MINDSTORMS® EV3", que es realitzarà el 14 d'abril del 2020 a càrrec de Rocio Lara de l'empresa Ro-botica (@RO_BOTICA_) i patrocinat per @SANTILLANA_es .

En molts centres educatius el treball amb la plataforma LEGO® MINDSTORMS® EV3 està cada vegada més present. Quan ens trobem amb la possibilitat d’engrescar a l’alumnat per presentar-se a una competició, de preparar un treball de recerca amb més opcions de les que habitualment es treballen a les classes o senzillament de proporcionar més suport a alumnes inquiets, es de gran ajuda conèixer aquelles prestacions més avançades que ens ofereix aquesta solució.

El taller té com principal objectiu explorar a través de reptes curts aquelles “caixetes” que normalment no obrim en el dia a dia de la tasca amb els robots a classe.

És un curs presencial de 3 hores el dia 14 d'abril del 2020 (de 15:30 a 18:30 h). El lloc de realització serà a la Fundació Escola Cristiana de Catalunya (carrer dels Àngels, 18, 4a planta. 08001 BCN).

Podeu consultar la informació completa en aquest enllaç.

Formació patrocinada per: