dimarts, 17 de març del 2020

Curs: Gestió, creació i avaluació de continguts amb recursos TIC

Des de la FECC us convidem a participar en el nou curs " Gestió, creació i avaluació de continguts amb recursos TIC", que es realitzarà el 14 de maig del 2020 a càrrec de Manel Trems (@ManelTrenchs) i patrocinat per @SANTILLANA_es .

En l’educació del segle XXI hem de tenir molt clar que el món digital ens pot ajudar -i molt- a millorar les nostres pràctiques educatives, tant dins com fora de l’aula.

Com a educadors, la bona gestió de la gran quantitat d’opcions TIC que se’ns presenten cada dia ens pot ajudar a perfeccionar les activitats i, alhora, a empoderar els alumnes en la seva competència digital.

És un curs presencial de 3 hores el dia 14 de maig del 2020 (de 15.45h a 18.45h). El lloc de realització serà a la Fundació Escola Cristiana de Catalunya (carrer dels Àngels, 18, 4a planta. 08001 BCN).

Podeu consultar la informació completa en aquest enllaç.

Formació patrocinada per: