dilluns, 25 de març del 2019

Curs: Xarxes socials i ètica digital

Des de la FECC us convidem a participar al curs "Xarxes socials i ètica digital", que es realitzarà el proper 2 de maig del 2019 a càrrec de l'Enric Gil (@enricgil).

Ja fa uns anys que les xarxes socials s’han instal·lat a les nostres vides i els alumnes les utilitzen a diari, sobretot des dels dispositius mòbils. Com a docents, cal que tinguem coneixement d’aquestes eines per conscienciar-ne de l’ús adient, tot seguint els requisits d’etiqueta (netiquette) i fent reflexionar sobre la identitat digital, la reputació digital, el soroll informacional, els permisos en les imatges, l’edat mínima per accedir-hi, etc... Desenvoluparem les xarxes socials més habituals (incloses algunes d’educatives) i establirem els elements d’ètica digital imprescindibles per treballar aquest àmbit amb l’alumnat.

L’objectiu d’aquesta formació és adquirir coneixements bàsics sobre les xarxes socials d’ús més freqüent, esmentant-ne també algunes d’educatives, i reflexionant sobre els aspectes fonamentals d’ètica digital (etiqueta, identitat digital, reputació digital...) que cal tenir presents en l’ús d’aquestes eines.

És un curs presencial de 3 hores el dia 2 de maig del 2019 (de 15:30 a 18:30h). El lloc de realització serà a la Fundació Escola Cristiana de Catalunya (carrer dels Àngels, 18, 4a planta. 08001 BCN).

Podeu consultar la informació completa en aquest enllaç.