dimarts, 2 d’octubre del 2018

Curs: Google Classroom: simplifiquem la classe, simplifiquem la vida

Des de la FECC us convidem a participar al curs "Google Classroom: simplifiquem la classe, simplifiquem la vida", que es realitzarà el proper 22 de novembre del 2018 a càrrec de Balbino Fernández (@balbinof).

Imagina que poguessis estalviar 52 hores l’any en la preparació de les classes. Imagina que tot aquest temps el poguessis invertir en la pedagogia i no en la tecnologia. Una eina de Google, creada exclusivament per a escoles i gratuïta, ho ha aconseguit. Crea una classe en 10 segons, posa una nova tasca en mig minut, corregeix, comenta, retorna i, finalment, descarrega les notes de la classe. Fàcil per al mestre, senzill i clar per a l’alumne. amb contínues millores i actualitzacions. Ho veurem a fons, incloses les novetats de tardor 2018. No t’ho perdis!

Els objectius principals són: Reflexionar sobre l’ús de la tecnologia a l’aula i sobre el futur de la tecnologia a l’escola; utilitzar l’eina de Google Classroom i entendre’n els avantatges i inconvenients; treure el màxim partit de l’eina i posar-la en pràctica de manera eficient.

És un curs presencial de 3 hores el dia 22 de novembre del 2018 (de 15:30 a 18:30h). El lloc de realització serà a la Fundació Escola Cristiana de Catalunya (carrer dels Àngels, 18, 4a planta. 08001 BCN).

Podeu consultar la informació completa en aquest enllaç.