dijous, 18 de gener del 2018

Curs: Gamificació a l'aula!

Des de la FECC us convidem a participar en el nou curs sobre la gamificació a l'aula, que es realitzarà el proper 12 de febrer del 2018 a càrrec de Ramon Barlam (@rbarlam).

La gamificació, en educació, consisteix en incorporar a la nostra metodologia tot allò que fa que, en el joc (ara sobretot vídeojocs), de ‘sèrie’ en la condició humana, motiva i fa que qui els practiquen (ara ‘gamers’) s’esforcin per superar ‘pantalles’ i dificultats. En aquest taller, després de veure exemples d’aplicació real a les aules de secundària (les del formador), per distingir què és i què no és gamificació, desenvoluparem una petita activitat a partir d’una acurada selecció d’eines.

L’objectiu principal d’aquesta sessió serà el de tenir clar el concepte de gamificació i la seva aplicació en contextos educatius, així com adquirir coneixement i destreses que facilitin la incorporació a les aules d’activitats gamificades. Amb el treball amb una de les eines (a escollir) hauriem de ser capaços de crear una activitat d’aula pensada per a les característiques específiques de l’alumnat dels assistents i dur-la a la pràctica en una situació real.

És un curs presencial de 3 hores el dia 12 de febrer de 2018 (de 16h a 19h). El lloc de realització serà a la Fundació Escola Cristiana de Catalunya (carrer dels Àngels, 18, 4a planta. 08001 BCN).

Podeu consultar la informació completa en aquest enllaç.