dijous, 2 de març del 2017

Curs: Robòtica educativa LEGO® MINDSTORMS® Education EV3

Des de la FECC us convidem a participar en el nou curs sobre Robòtica educativa LEGO® MINDSTORMS® Education EV3, que es realitzarà els dies: 26 d’abril i 3, 10, 17, 24 i 31 de maig del 2017 a càrrec de Pau Nin (@pau_nin).

La proposta de LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 permet que alumnes a partir de 10 anys construeixin i programin robots, alhora que desenvolupen el pensament crític i la creativitat en la informàtica, les ciències, la tecnologia, l’enginyeria i les matemàtiques.

L’objectiu principal d’aquesta sessió és adquirir coneixements bàsics per treballar a l’aula amb robòtica educativa. Es prendrà com a referència la proposta de LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 i es partirà de diferents experiències educatives desenvolupades al nostre país per reflexionar al voltant de la integració de la robòtica en el currículum.

És un curs presencial de 20 hores els dies: 26 d’abril i 3, 10, 17, 24 i 31 de maig del 2017 (de 15’10h a 18’30h ). El lloc de realització serà a la Fundació Escola Cristiana de Catalunya (carrer dels Àngels, 18, 4a planta. 08001 BCN).

Podeu consultar la informació completa en aquest enllaç.