dilluns, 23 de gener del 2017

Mini curs: Experimentem i manipulem amb les màquines simples de Lego® Education

Des de la FECC us convidem a participar en el nou minicurs sobre les les màquines simples de Lego® Education, que es realitzarà el proper 8 de febrer del 2017 a càrrec de Pau Nin (@pau_nin).

En aquest minicurs els assistents coneixeran la solució Màquines simples de LEGO® Education, la qual permet que alumnes d’entre 6 i 10 anys investiguin i comprenguin el funcionament de quatre màquines simples: engranatges, rodes i eixos, palanques i politges. L’objectiu principal d’aquesta sessió és adquirir les nocions bàsiques per dur a terme propostes educatives amb l’alumnat d’Educació Primària al voltant de quatre màquines simples: engranatges, rodes i eixos, palanques i politges. Partint de la solució de Màquines simples de LEGO® Education durem a terme un seguit de construccions que, per mitjà de l’experiència manipulativa, ajuden a investigar i comprendre el funcionament de les màquines senzilles i complexes que formen part de la vida quotidiana.

És un minicurs presencial de 3 hores el dia 8 de febrer de 2017 (de 15.30 a 18.30h). El lloc de realització serà a la Fundació Escola Cristiana de Catalunya (carrer dels Àngels, 18, 4a planta. 08001 BCN).

Podeu consultar la informació completa en aquest enllaç.