dilluns, 2 de gener del 2017

Coneixes el programa TIC de la FECC?

L’oferta formativa que ofereix la Fundació Escola Cristiana de Catalunya està estructurada per unes línies d’actuació que s’han vist concretades en programes de formació. Aquests són àrees temàtiques que permeten que els equips d’una escola aprofundeixin en el coneixement del tema en qüestió, mitjançant la realització d’activitats de formació que són de diferent modalitat, durada o nom, però totes relacionades amb un mateix tema de treball.

En el context de la societat xarxa, les tecnologies són presents en gairebé tots els aspectes de la nostra vida. Per aquest fet, hem d’acceptar-les dins les escoles com un aliat que ens pot servir de motor per a la innovació, així com un recurs necessari per acompanyar al nostre alumnat en el desenvolupament global de les seves competències.

Aquest programa presentarà eines i recursos, així com estratègies metodològiques que ens ajudaran a la integració curricular i innovadora de les tecnologies educatives.

Us presentem la nostra web i el seu programa TIC