dimarts, 29 d’abril del 2014

Xarxes socials d’imatge (Youtube, Instagram i Pinterest) per la teva escola - 29 de maig

Coneixeu Youtube, Instagram i Pinterest? Voleu saber com crear canals, pujar vídeos, i compartir a xarxes a Youtube? Voleu saber com fer servir Instragram a les vostres accions de màrqueting? Voleu saber com personalitzar el perfil a Pinterest, què hi podeu compartir, com treure’n profit?

Si és així, no us podeu perdre el curs Xarxes socials d’imatge (Youtube, Instagram i Pinterest) per la teva escola. Organitzat per la FECC i impartit per 140 Comunicació, tindrà lloc el proper 29 de maig i s’adreça al personal de les escoles interessat en els continguts del taller. A més a més, s’imparteix en edició de tarda i vespre, per tal que escolliu la franja horària que més us convingui.

[Programa complet - Edició tarda - Edició vespre]