divendres, 11 d’abril del 2014

12a Jornada de Telemàtica Educativa i Fira TIC

Per dotzè any consecutiu, la FECC organitza la Jornada de Telemàtica Educativa i Fira TIC, que tindrà lloc el proper 15 de maig al Seminari Conciliar de Barcelona (c. Diputació, 231.)

La jornada, que s'adreça a coordinadors TIC o TAC de les escoles, així com a directius i professorat interessats en la matèria, té enguany, com a principals objectius, oferir una panoràmica i orientació sobre l’ús didàctic de les tecnologies per millorar els processos d’ensenyament – aprenentatge; possibilitar la presentació i l’intercanvi d’experiències TIC dels centres escolars, i conèixer la producció de continguts, maquinària, programari i serveis en l’àmbit de les TIC a l’abast de les escoles.

En aquesta edició, com en les dues anteriors, s’ha volgut prioritzar l’intercanvi d’experiències i hi haurà diferents espais per presentar i reflexionar sobre les experiències directes de diversos centres educatius (sobre els projectes telemàtics, sobre els continguts digitals i d’altres àmbits de les TIC a les aules.)

La jornada també oferirà sengles ponències, un fòrum i dues taules d’experiències que aportaran panoràmiques i perspectives:

- Ponència: Mobilitat i noves tendències en Tecnologia Educativa.
- Fòrum: Tablets i tecnologia a l’Educació Infantil, amb la presència de la cap de Projectes de BubbleBooks i col•laboradora del departament de Pedagogia Aplicada de la Facultat d’Educació de la UAB, Fer del Real; l’assessora tècnica docent i de l’Àrea de Tecnologies per a l’Aprenentatge i el Coneixement al departament d’Ensenyament, Tona Castell; el mestre de l’escola Mare de Déu de la Mercè de Sant Feliu de Llobregat, Jordi Bigas, i la mestra de l’escola Sant Josep de Sant Sadurní d’Anoia, Gemma Martín.

La jornada es completarà novament amb una àmplia fira de continguts, productes i serveis TIC. ProgramaInscripció

Seguiu-ne l’actualitat i conegeu els expositors de la Fira TIC en el blog: http://jornadatelematica.blogspot.com.es/