dilluns, 25 de novembre del 2013

Creació audiovisual a l’aula - 9 de gener

Des de fa uns anys, la ONG Mans Unides convoca el concurs de clipmetratges El teu punt de vista pot canviar el món, en el qual participen una majoria d’escoles cristianes. Tanmateix l’ONG, a través de les enquestes que duu a terme, ha observat que molts professors lamenten no tenir prou coneixements de creació audivisual o, si més no, no tants com els seus alumnes.

Per aquest motiu, la FECC i Mans Unides s’han decidit a programar el curs Creació audiovisual a l’aula, que tindrà lloc els dies 9 i 13 de gener i que té com a objectiu dotar el professorat d’eines i recursos que l’ajudi a incloure la competència audiovisual en els processos d’ensenyament-aprenentatge a través de propostes diverses.

El curs persegueix que el professor/a pugui:

1. Ser capaç de dissenyar propostes didàctiques per a la creació audiovisual.
2. Conèixer propostes metodològiques per incloure la producció audiovisual a l’aula com a eina per aprendre a observar, comprendre i interpretar idees de forma reflexiva i crítica treballant en l’alumnat la competència audiovisual.
3. Comprendre els conceptes i procediments propis de la producció audiovisual per tal de ser capaços d’incorporar la creació audiovisual en els processos d’ensenyament-aprenentatge.
4. Utilitzar les tecnologies necessàries per a la creació d’una producció audiovisual.