divendres, 11 d’octubre del 2013

Introducció al disseny, tecnologia i enginyeria amb robots LEGO Mindstorms EV3

L’objectiu d'aquesta acció formativa és proporcionar metodologies de treball que ajudin el docent a apropar l'alumnat d'ESO als processos de disseny, tecnologia i enginyeria a través de la robòtica, una àrea en la qual conflueixen diverses àrees de coneixement, com ara matemàtiques, física, enginyeria, electrònica, mecànica i informàtica, i aprendre a fer anar la robòtica educativa com a recurs didàctic en d’altres matèries curriculars per millorar el procés d’ensenyament – aprenentatge, fomentar el treball col•laboratiu i millorar la cohesió de la classe.

La formació, que s’adreça a professorat d’ESO, coordinadors/es TIC-TAC i monitors d’activitats extraescolars, presenta, entre d’altres objectius:

- Aprendre a aplicar la robòtica educativa com a recurs didàctic per millorar la cohesió de la classe.
- Conèixer metodologies de treball amb robots educatius que permetin l’alumnat d’assolir competències bàsiques:
- Aplicar la robòtica educativa com a recurs per aplicar metodologies de treball col•laboratiu.
- Guanyar confiança per traslladar les experiències de la formació a l’aula o taller d’extraescolars.

Les sessions tindran lloc els dies 30 d’octubre, 6, 13 i 20 de novembre i 4 de desembre.

[Programa - Inscripció]