dijous, 9 de maig del 2013

Sessions informatives PAC

Sessions informatives PAC:
Què cal per acollir un Auxiliar? Com ens hi entendrem? Com serà la vida de cada dia (menjar, roba, dormir, transport…)? I els caps de setmana? L’hem d’acompanyar a tot arreu? I a l’escola, què ha de fer el tutor de l’Auxiliar? Què pot fer un auxiliar? Com hem d’organitzar la seva estada? Com podem facilitar la seva integració? Quin suport tenim de l’organització?
Aquestes són algunes de les preguntes més freqüents que es fan les escoles i les famílies acollidores sobre el Programa Auxiliars de Conversa. Per tal de resoldre aquests i altres dubtes, des de l’organització del PAC hem convocat quatre sessions informatives obertes a tothom: famílies acollidores, famílies interessades, direccions i mestres d’escola, etc. En aquestes reunions parlarem de què suposa acollir un auxiliar de conversa a casa, com podem facilitar la seva integració a la família i al nostre país i donarem algunes pautes i recursos sobre com facilitar l’adaptació de l’Auxiliar de Conversa a l’escola i a les seves tasques i treure el màxim profit de la seva estada. També donarem, és clar, resposta a totes les preguntes que pugueu plantejar-nos.
Les sessions informatives programades són les següents:
Tarragona

Dimecres 8 de maig | 17:30h

Escola Vedruna-Sagrat Cor

Santa Joaquima Vedruna, 10
Girona

Dilluns 13 de maig | 17:30h

Escola Maristes Girona

Josep Tarradellas, 5-7

Dimecres 15 de maig | 18:00h

Escola Pia Balmes

Balmes, 208
Lleida

Dilluns 27 de maig | 17:30h

Escola Lestonnac-L’Ensenyança

Prat de la Riba, 38
Podeu descarregar-vos un model de circular i un cartell per a promocionar les sessions en els següents enllaços:
Model circular PDF

Model circular word

Cartell PDF

Cartell word
Us animem a fer-ne difusió entre les famílies de les vostres escoles, i també us animem a venir a les sessions informatives, tant les escoles que voleu participar per primera vegada al PAC com les que ja heu tingut Auxiliars de Conversa els darrers anys.
Les sessions tenen caràcter informatiu. Per tant, l’assistència no implica cap compromís d’acollida posterior d’un Auxiliar de Conversa. Per facilitar la nostra organització, us preguem que confirmeu la vostra assistència al correu pac@escolacristiana.org, indicant a quina de les sessions assistireu i quantes persones vindreu.
Recordeu-vos també de consultar les novetats del Programa per al curs 2013-14!