dimecres, 15 de maig del 2013

20 recursos educatius per aprendre anglès

La xarxa és plena de recursos educatius per aprendre anglès de manera divertida i dinàmica. I ara hi ha la possibilitat de convertir l'aprenentatge en una experiència motivadora i enriquidora per als alumnes. Tot seguit us recomanem 20 recursos agrupats per nivells per a l'aprenentatge de la llengua anglesa:

Infantil (de 0 a 6 anys)

Lil’ Fingers: Històries màgiques per als més menuts, il·lustrat amb imatges en moviment per fer el conte més entenedor.

Educa nave: recopilació de recursos digitals classificats per temes, ideal per aprendre vocabulari.

English for little children: un nou sistema per aprendre vocabulari bàsic, classificat per temes i molt didàctic.

Sesame street: recurs amb una gran quantitat de cançons animades, vídeos infantils i jocs divertits.

Learning english kids: recurs educatiu pensat per millorar les habilitats lectores, comnunicatives pensado para mejorar las habilidades lectoras, comunicatives i creatives mitjançant jocs interactius, contes i activitats gramaticals. També és útil per a Primària.

Appu Series: vídeos animats classificats per: contes de fades, cançons, vídeos per aprendre llengua, matemàtiques, art i manualitats. Per a Infantil i Primària.

Primària (de 6 a 12 anys)

Maya y Miguel: jocs divertits relacionats amb receptes per aprendre vocabulari, fitxes i vídeos.

Eduland: activitat interactiva.

Professor Garfield: activitats interactives sobre matemàtiques, diàlegs, ciències, llibres online i diccionari.

Uptoten: ideal para utilizarlo en casa.

The place for fun learning: aprendre i practicar la gramàtica de manera interactiva i divertida.

Fun english games for kids: jocs divertits i recursos per als docents: fitxes, activitats -des de pictionary a proves (Quizzes).

Starfall: activitats i jocs.

Secundària (de 12 a 18 anys)

Channel 4 learning: recurso per practicar les habilitats de l'anglès, també ofereix l'opció de conèixer alguns autors i els seus llibres i saber tot sobre literatura en la llengua anglesa.

English for everyone: varietat de fitxes per imprimir (edats d'11 a 14 anys).

English area: els alumnes podran practicar, comprovar el seu nivell a través de proves i jugar amb les formes verbals.

BBC secondary ages: llistat de pàginas interactives per a alumnes d'11 a 14 anys. Ideal per treballar a casa i a classe.

Per a totes les edats

ABC teach: recursos per imprimir, generar les pròpies fitxes i organitzar la classe.

Children’s storybooks online: contes online per a nens i adults amb increibles il·lustracions i gran varietat d'històries per escollir.

Més english: recurs per crear propis jocs i fitxes adients als alumnes.