dilluns, 4 de març del 2013

Microtaller TIC: possibilitats educatives de les Wikis - 7 de març (edició tarda i vespre)

Les TIC aplicades a l'educació han suposat una eina clau per fomentar la innovació i la creativitat dins les aules. L'ús d'eines 2.0 ha permès crear projectes educatius de gran interès tot fomentant un canvi de rol de l'alumnat, que ha esdevingut el protagonista de les seves creacions.

En el curs Microtaller: possibilitats educatives de les Wikis s’abordarà, en sessió de tarda i vespre, l'ús d'una de les eines 2.0 amb més possibilitats didàctiques: les wikis. Així, s’hi donaran a conèixer projectes educatius mitjançant l'ús de les wikis, els programes que es poden fer servir per crear-les, així com les primeres passes per construir-ne una de pròpia.

El microtaller, conduït per la formadora Azucena Vázquez, es podrà fer tant en sessió de tarda (15.30h) com de vespre (17.45h).

Informació i inscripcions, a www.escolacristiana.org> Accions formatives.