dimecres, 9 de gener del 2013

Bones pràctiques educatives amb TIC o TAC de les escoles cristianes de Catalunya

Dos mitjans per a compartir-les: premi TIC i comunicacions a l’11a Jornada de Telemàtica educativa

És valuós per a tot el col•lectiu de l’Escola Cristiana fer emergir les bones pràctiques i donar-les a conèixer. Per aquest motiu, en l’àmbit de l’ús de les tecnologies de la informació, de la comunicació, de l'aprenentatge i del coneixement a les escoles tenim dues iniciatives de les quals us recordem els terminis de participació:

1) 3r Premi TIC a l’escola: el 23 de gener és l’últim dia per presentar-hi treballs. El guardó, concedit per la FECC en col•laboració amb Atlantic Devices, vol premiar les millors unitats didàctiques realitzades amb suport de la pissarra digital.

Més informació.

2) Presentació de comunicacions a l’11a Jornada Telemàtica programada per al dia 11 d'abril: El termini per fer les propostes de comunicació finalitza el 20 de febrer. Les comunicacions acceptades suposaran dues inscripcions gratuïtes a la jornada.

Més informació, a www.escolacristiana.org