dilluns, 13 de febrer del 2012

Expositors a la 10 Jornada Telemàtica i Fira TIC 2012

La Fundació Escola Cristiana de Catalunya (FECC), en el marc de la 10a Jornada de Telemàtica Educativa que organitza el proper 25 d'abril a Barcelona, vol donar a les empreses de tecnologia educativa la possibilitat de presentar continguts, productes o serveis a través de la Fira TIC, una de les principals activitats de la jornada. La Fira esdevé així un àmbit molt adient per al contacte directe entre les empreses i els educadors, i serveix de promoció a les entitats del sector.

La 10a Jornada de Telemàtica Educativa i Fira TIC 2012, que tindrà lloc al Seminari Salesià Martí Codolar (Av. Cardenal Vidal i Barraquer, 15), reuneix bones condicions d’accessibilitat en transport públic i té prevista una participació d’entre 250 i 300 persones.

La Fira TIC se situarà a la tercera planta, al passadís i en aules espaioses. A més a més, hi ha reservat un espai de dues hores en total (de 13.30 a 15.30 h) perquè els participants visitin la Fira TIC, alternativament amb el dinar que es servirà en dos torns, de manera que el temps de contacte directe entre participants i empreses expositores sigui, com a mínim, d'1 h i 45 minuts, sense detriment del lliure accés dels participants que prefereixin acostar-se a la Fira també durant l’estona de ponències i sessions simultànies.

Per a més informació, contacteu amb jverdaguer@escolacristiana.org