dimecres, 25 de gener del 2012

Robòtica aplicada a l'educació

Robòtica és una empresa dedicada especialment a la robòtica educativa que vol permetre que els estudiants, mitjançant un alt grau de motivació, descobreixin la programació tot controlant dispositius reals d'entrada i sortida, física (energies, força i velocitat) i conceptes matemàtics (trigonometria, geometria) etc, tant en horari escolar com extraescolar.

La robòtica educativa no sols pretén que el docent ensenyi robòtica, sinó que utilitzi aquest recurs tecnològic a la seva assignatura com a factor de motivació per, a partir de l'interès, dur l'alumne a la construcció del seu propi coneixement i, com indiquen diversos estudis, al desenvolupament de competències com: l'autonomia, la iniciativa, la responsabilitat, la creativitat, el treball en equip, l'autoestima i l'interès per la investigació.

Per a més informació, adreceu-vos al web de l'empresa.