dijous, 26 de gener del 2012

Eines senzilles i gratuïtes de creació de webs escolars

Quantes vegades no heu volgut mostrar als vostres alumnes informacions o activitats via web? Quants cops no heu desitjat crear un menú per fer-los més fàcil de trobar les pàgines que els voleu mostrar? Si us heu fet mai aquestes preguntes, aquest és el seminari que busqueu, ja que us ensenyarà que, per crear pàgines web, no és necessari conèixer el codi HTML i que se'n poden elaborar d'una manera fàcil, intuïtiva, visual i, sobretot, gratuïta.

El seminari Eines senzilles i gratuïtes de creació de webs escolars, organitzat per la FECC i adreçat a professorat de tots els nivells educatius interessat en la matèria, tindrà lloc el proper 2 de febrer al Seminari Conciliar de Barcelona (c. Diputació, 231, Barcelona) a càrrec del professor Ricard Baillés.

El seminari us permetrà conèixer algunes eines web 2.0 per a la creació de pàgines web gratuïtes (wee bly.com, webnode.com i wix.com) i explorar eines auxiliars com Dropbox.com, Google Docs, etcètera.

Trobareu tota la informació aquí.